Algemene verkoopvoorwaarden

ALGEMENE HUURVOORWAARDEN VOOR DE MYOSOTIS INDIGO EN ROYAL BLUE COTTAGES.

1. Bij het boeken bevestigt de klant door op accepteren te klikken dat hij minstens 18 jaar oud is en de gebruiksvoorwaarden met alle clausules heeft gelezen, uiterlijk bij het betalen van de reserveringsaanbetaling of het in bezit nemen van de gîte, en de klant bevestigt ook dat zij aanvaarden de verwerking van hun persoonlijke gegevens in het kader van het beheer van onze gîtes (zie ons vertrouwelijkheidshandvest). De klant bevestigt dat hij het post-Covid 19-gezondheidsprotocol heeft gelezen dat in onze accommodatie wordt toegepast en dat hij de instructies respecteert.
De eigenaren, Béatrice en Alin Collard, hebben strikte maatregelen genomen om de verspreiding van Covid19 tegen te gaan.
Uw gastheren kunnen, ondanks alle zorg die zij besteden aan de bestrijding van het virus, niet aansprakelijk worden gesteld voor mogelijke besmetting buiten hun controle. Lees het bericht Covid-19 gezondheidsprotocol aangepast aan gîtes hieronder of op: https://www.les-myosotis.be
Wij vragen u om de gezondheidsregels ter voorkoming van Covid-19 te respecteren, zodat de volgende gasten op dezelfde manier en met volledige gemoedsrust kunnen worden verwelkomd.
Het reserveren en verblijven in Gîtes les Myosotis, gelegen 12, Place de la Mairie in 6640 Morhet, impliceert aanvaarding van ONZE ALGEMENE HUURVOORWAARDEN en de verbintenis om deze na te leven .
Dit reglement is essentieel voor het goed functioneren van onze lodges en in het bijzonder de veiligheidsregels.
Onze lodges zijn geen plaatsen die vrij toegankelijk zijn voor het publiek. Daarom nodigen wij u uit om op een vriendelijke manier en met respect voor ieders privacy te profiteren van alle woonruimtes die tot uw beschikking staan.
De eigenaar verklaart dat het gehuurde goed voldoet aan Boek III van het Waalse Wetboek voor Toerisme met betrekking tot de brandnormen voor lokale toeristische accommodaties. Erkenning door de Algemene Commissie voor Toerisme: De verhuurder verklaart dat het gehuurde goed voldoet aan de bepalingen van de Waalse Toeristische Code van 1 april 2010.
Dit huis is vooral bedoeld om familiegroepen te huisvesten. Niet-familiale groepen kunnen echter worden geaccepteerd, onder voorbehoud van toestemming van de eigenaar en een mogelijke verhoging van de borg.
Het organiseren van studentenfeesten, vrijgezellenfeesten en andere soortgelijke feesten is in onze vestigingen verboden.

2. DOEL
Deze algemene voorwaarden definiëren de rechten en plichten van de partijen in het kader van de reservering op afstand van diensten aangeboden door onze vestiging, waarvan de contactgegevens zijn vermeld in dit reserveringsbevestigingsdocument.Ze regelen alle stappen die nodig zijn voor de reservering en het toezicht op de reservering tussen de contracterende partijen. De klant erkent deze algemene verkoopvoorwaarden en de verkoopvoorwaarden van het gereserveerde tarief, toegankelijk op ons reserveringsplatform, namelijk via Elloha.com, te hebben gelezen en aanvaard. Deze algemene verkoopvoorwaarden zijn van toepassing op alle reserveringen die online via ons reserveringsplatform worden gemaakt.

3. RESERVERING
De klant kiest de diensten die op ons reserveringsplatform worden aangeboden. Hij erkent kennis te hebben genomen van de aard, bestemming en reserveringsmethoden van de diensten die beschikbaar zijn op ons reserveringsplatform en de nodige en/of aanvullende informatie te hebben opgevraagd en verkregen om zijn reservering met volledige kennis van zaken te kunnen maken. De klant is als enige verantwoordelijk voor zijn keuze van diensten en de geschiktheid ervan voor zijn behoeften, zodat wij in dit opzicht niet aansprakelijk kunnen worden gesteld.Aan het einde van het reserveringsproces wordt de reservering geacht door de klant te zijn aanvaard. P

4. BOEKINGSPROCES
Reserveringen gemaakt door de klant gebeuren via de elektronische reserveringsvoucher die online toegankelijk is op ons reserveringsplatform. De reservering wordt geacht te zijn gemaakt na ontvangst van de reserveringsvoucher. De klant verbindt zich ertoe om voorafgaand aan elke reservering de op de voucher of reserveringsaanvraag gevraagde gegevens in te vullen. De klant certificeert de waarheidsgetrouwheid en nauwkeurigheid van de verzonden informatie. Na de definitieve keuze van de te reserveren diensten omvat de reserveringsprocedure het invoeren van de bankkaart in geval van een aanvraag tot garantie of vooruitbetaling, het raadplegen en aanvaarden van de algemene verkoopvoorwaarden en de verkoopvoorwaarden van het gereserveerde tarief. van de reservering en ten slotte de validatie van de reservering door de klant.

5.BEVESTIGING VAN ONTVANGST VAN DE RESERVERING
Ons reserveringsplatform bevestigt de ontvangst van de reservering van de klant door onverwijld een e-mail te sturen. In het geval van een online reservering geeft de ontvangstbevestiging van de reservering per e-mail een samenvatting van het contractaanbod, de gereserveerde diensten, de prijzen, de verkoopvoorwaarden met betrekking tot het geselecteerde tarief, aanvaard door de klant, de datum van de gemaakte reservering, informatie over naar de dienst na verkoop, evenals het adres van de vestiging van de verkoper waar de klant klachten kan indienen.

6. CONSUMPTIE VAN DE DIENST
In overeenstemming met de regelgeving die in bepaalde landen van kracht is, kan de klant bij aankomst worden gevraagd een politieformulier in te vullen. Hiertoe wordt aan de klant gevraagd een identiteitsbewijs voor te leggen, zodat kan worden gecontroleerd of hij/zij het politieformulier al dan niet moet invullen.Elk gedrag dat in strijd is met de goede zeden en de openbare orde zal ertoe leiden dat de vestiging de klant vraagt de vestiging te verlaten zonder enige schadevergoeding en/of zonder enige restitutie indien reeds betaald is. Intern Reglement, de klant aanvaardt en verbindt zich ertoe dit reglement te respecteren. Bij niet-naleving door de klant van één van de bepalingen uit het Huishoudelijk Reglement is de vestiging verplicht de klant uit te nodigen de vestiging te verlaten zonder enige schadevergoeding en/of zonder enige terugbetaling indien reeds een regeling is getroffen. voerde uit.

7. VERANTWOORDELIJKHEID
De foto's op ons reserveringsplatform zijn niet contractueel. Zelfs als alles in het werk wordt gesteld om ervoor te zorgen dat de foto's, grafische afbeeldingen en teksten die worden gereproduceerd om de gepresenteerde etablissementen te illustreren een zo nauwkeurig mogelijk overzicht geven van de aangeboden diensten, kunnen er verschillen optreden tussen het tijdstip van reservering en de dag van de reservering. verbruik van de dienst.De vestiging kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor de niet-uitvoering of slechte uitvoering van de reservering in geval van overmacht, veroorzaakt door de derde partij, als gevolg van de klant, in het bijzonder de onbeschikbaarheid van het internetnetwerk, de onmogelijkheid van toegang tot de website , externe inbraak, computervirussen of in geval van vooruitbetaling die niet is geautoriseerd door de bank van de houder. Elke reservering of betaling die onregelmatig, onwerkzaam, onvolledig of frauduleus is om een reden die aan de klant kan worden toegeschreven, zal resulteren in de annulering van de bestelling op kosten van de klant, onverminderd eventuele burgerlijke of strafrechtelijke vervolging tegen laatstgenoemde.

8. KLACHTEN
Klachten met betrekking tot de niet-uitvoering of slechte uitvoering van de gereserveerde diensten moeten, op straffe van uitsluiting, binnen acht dagen na de datum van vertrek uit het etablissement schriftelijk onder onze aandacht worden gebracht.

9. PRIJZEN OF PRIJZEN:
De prijzen met betrekking tot de reservering van diensten worden voor en tijdens de reservering aangegeven en zijn inclusief BTW. De prijs omvat de huur van het gehuurde goed, waarvan 10% voor de huur van het meubilair voor het in dit contract bepaalde verblijf, evenals de vaste kosten voor water, verwarming en elektriciteit.
Prijzen zijn exclusief :
A. De borg of huurgarantie ter waarde van € 180,00/gîte : de borg moet 14 dagen voor aankomst per bankoverschrijving aan de verhuurder worden betaald. Voor last-minute reserveringen wordt de aanbetaling bij aankomst betaald via Payconiq-overschrijving of contant. Bij een lang verblijf (meer dan 21 dagen) wordt de waarde van de aanbetaling verhoogd en wordt een periodieke controle van de accommodatie gevraagd, afhankelijk van de duur van het verblijf. Wij kunnen geen creditcards accepteren.
Deze borgsom wordt op de dag van vertrek of uiterlijk binnen 10 werkdagen na de vertrekdatum aan de huurder terugbetaald, onder aftrek van eventuele geconstateerde schade.
Bij niet-betaling van deze borg kan de beheerder die verantwoordelijk is voor de receptie weigeren de sleutels aan de klant te overhandigen, zonder dat deze laatste aanspraak kan maken op enige schadevergoeding.
Indien het schadebedrag groter is dan of gelijk is aan het bedrag van de waarborgsom, verbindt de huurder zich ertoe om daarnaast het bedrag te betalen dat de lasten dekt en, indien van toepassing, de kosten verbonden aan de schade. De klant stemt er uitdrukkelijk mee in dat teruggave van de waarborgsom pas zal plaatsvinden wanneer tussen de klant en de eigenaar overeenstemming is bereikt over de berekening met betrekking tot eventuele huurschade en de in het vorige lid bedoelde lasten en kosten of, bij gebreke overeenkomst, wanneer een definitieve juridische beslissing met kracht van gewijsde is uitgesproken.De borg (€ 180,00/gîte) is bedoeld om alle schulden te dekken waarvoor de huurder bij teruggave van het pand aansprakelijk kan blijven jegens de verhuurder. In geval van een geschil kan de verhuurder, onder zijn verantwoordelijkheid, de waarborgsom inhouden totdat de verantwoordelijkheden duidelijk zijn vastgesteld. Indien blijkt dat de huurder niet aansprakelijk is voor de gevorderde bedragen en dat de waarborgsom geheel of gedeeltelijk moet worden terugbetaald, is de verhuurder over het uiteindelijk terug te betalen bedrag een rente verschuldigd, tegen de wettelijke rente.
B. Verplichte schoonmaakkosten bij vertrek € 65,00/huisje.
C. Bed- en badlinnen zelf meebrengen of ter verhuur verstrekken (opties) tegen meerprijs.
D. Toeristenbelasting van € 1/nacht/persoon
E. Zakken met eventueel ter plaatse verbruikte pellets worden bij vertrek na verbruik aan de marktprijs gefactureerd.
Op bepaalde data zijn er op ons Platform soms lagere tarieven beschikbaar voor een bepaald verblijf, product of dienst.Deze aangeboden lagere tarieven kunnen echter onderworpen zijn aan specifieke voorwaarden en beperkingen, waaronder annulerings- en niet-restitutiebeleid. Lees de informatie over het product, de dienst of de reservering in kwestie zorgvuldig door om deze voorwaarden te begrijpen voordat u uw reservering maakt.
De prijzen worden aan de klant bevestigd voor het bedrag inclusief belasting, in de handelsvaluta van het etablissement, en zijn alleen geldig voor de duur aangegeven op het reserveringsplatform. Als het etablissement wordt gedebiteerd in een andere valuta dan die is bevestigd op de reservering, zijn de wisselkosten de verantwoordelijkheid van de klant. Alle reserveringen, ongeacht hun herkomst, moeten worden betaald in de lokale valuta van het etablissement, tenzij er ter plaatse speciale regelingen zijn aangegeven. Tenzij anders vermeld op het boekingsplatform zijn aanvullende diensten niet bij de prijs inbegrepen.Belastingen (lokale belastingen, toeristenbelasting, enz.) indien van toepassing, weergegeven op de tarievenpagina, moeten rechtstreeks ter plaatse aan de vestiging en contant (euro's) worden betaald. Elke wijziging of introductie van nieuwe wettelijke of reglementaire belastingen opgelegd door de bevoegde autoriteiten zal automatisch worden weerspiegeld in de prijzen vermeld op de factuurdatum.

10. VOORBETALING - BETALING - NO SHOW - BELANGRIJKE INFORMATIE : Voor reserveringen meer dan 30 dagen vóór de aankomstdatum wordt bij reservering een aanbetaling van 30% van het bedrag van het verblijf gevraagd, het saldo uiterlijk 30 dagen voor aanvang. van het verblijf via overschrijving of bankbetaling. Voor reserveringen die minder dan 30 dagen voor aankomst worden gemaakt, is het gehele verblijf vereist bij reservering via bankoverschrijving of betaling.
De klant communiceert zijn bankgegevens als garantie voor de reservering, behalve onder bijzondere voorwaarden of tarieven, per creditcard of privébankkaart (Visa, Mastercard, American Express, Diners Club, enz., afhankelijk van de mogelijkheden aangeboden door het reserveringsplatform van het etablissement) door in het daarvoor bestemde gebied (toegang beveiligd met SSL-codering) wordt rechtstreeks het kaartnummer aangegeven, zonder spaties tussen de cijfers, evenals de geldigheidsdatum ervan (er wordt gespecificeerd dat de gebruikte bankkaart geldig moet zijn op het moment van verbruik van de dienst) en het visuele cryptogram. Hij moet naar het etablissement komen met de bankkaart waarmee hij de reservering kon garanderen. De betaling wordt tijdens het verblijf in de accommodatie afgeschreven, behalve in het geval van speciale voorwaarden of tarieven waarbij de gedeeltelijke of volledige betaling op het moment van reserveren wordt afgeschreven. Deze vooruitbetaling wordt een aanbetaling genoemd.In geval van no-show (reservering niet geannuleerd – klant niet aanwezig) van een reservering gegarandeerd met een creditcard, zal het etablissement de klant, als forfaitaire schadevergoeding, het bedrag afschrijven dat is vermeld in de algemene voorwaarden en bijzondere verkoopvoorwaarden. Onze vestiging heeft gekozen voor elloha.com/stripe.com om online betalingen met creditcard te beveiligen. De geldigheid van de betaalkaart van de klant wordt geverifieerd door stripe.com. De betaalkaart kan om verschillende redenen worden geweigerd: gestolen kaart, geblokkeerde kaart, limiet bereikt, toegangsfout, enz. In geval van een probleem moet de klant enerzijds contact opnemen met zijn bank en anderzijds met de vestiging bevestig uw reservering en betalingswijze. Bij een tarief met online vooruitbetaling wordt het vooruitbetaalde bedrag, zijnde de aanbetaling, afgeschreven op het moment van boeking.

11. LAATSTE BETALING
Elk door de huurder verschuldigd bedrag dat tien dagen na de vervaldatum niet is betaald, zal van rechtswege en zonder ingebrekestelling, ten gunste van de verhuurder, een rente van 1% per maand opleveren vanaf de vervaldag, de rente voor elke begonnen maand. verschuldigd voor de hele maand.
Als u uw Reservering wilt bekijken, wijzigen of annuleren, verwijzen wij u naar de bevestigingsmail en volgt u de instructies daarin. Houd er rekening mee dat voor elke annulering kosten in rekening kunnen worden gebracht in overeenstemming met het annulerings-, (vooruit)betalings- en no-showbeleid en dat (vooruit)betaalde bedragen mogelijk niet worden terugbetaald. Wij raden u aan deze annulerings-, (vooruit)betalings- en no-showvoorwaarden zorgvuldig door te lezen voordat u uw reservering maakt en eventuele toekomstige betalingen binnen de overeengekomen termijnen voor de reservering te doen. In het geval van een late aankomst op de dag van inchecken of een vertraagde aankomst tot de volgende dag, zorg er dan voor dat u ons (tijdig/onmiddellijk) op de hoogte stelt, zodat wij op de hoogte zijn en uw boeking niet annuleren of u geen kosten in rekening brengen. show.

12. RESPECT VOOR PRIVACY
De klant wordt op elk formulier voor het verzamelen van persoonsgegevens geïnformeerd over het verplichte of optionele karakter van de antwoorden door de aanwezigheid van een asterisk. De verwerkte informatie is bestemd voor de vestiging, elloha.com, haar entiteiten, haar partners, haar dienstverleners (en in het bijzonder online betalingsaanbieders). De klant geeft elloha.com toestemming om zijn persoonlijke gegevens aan derden mee te delen, op voorwaarde dat deze mededeling verenigbaar blijkt te zijn met de uitvoering van de activiteiten die op elloha.com zijn uitgevoerd onder deze algemene voorwaarden en in verband met het Handvest voor de bescherming van persoonsgegevens. Met name bij online betalingen moeten de bankgegevens van de klant door de betalingsprovider stripe.com aan de bank van het etablissement worden doorgegeven voor de uitvoering van het reserveringscontract.De klant wordt ervan op de hoogte gebracht dat deze gegevensoverdracht daarom kan plaatsvinden in het buitenland die geen adequate bescherming van persoonsgegevens kennen in de zin van de Wet bescherming persoonsgegevens. De klant stemt echter in met deze overdracht die nodig is voor de uitvoering van zijn reservering. Constellation SAS / Stripe.com hebben zich er in hun professionele hoedanigheid toe verbonden om alle veiligheidsmaatregelen te nemen en de vertrouwelijkheid van gegevens te respecteren voor genoemde gegevensoverdrachten.

13. TOEKOMSTIGE CORRESPONDENTIE
Door een reservering te maken, gaat u ermee akkoord een e-mail te ontvangen die wij u vóór uw aankomstdatum bij de accommodatie kunnen sturen, met informatie over uw bestemming en aanbiedingen die relevant zijn voor uw verblijf (inclusief aanbiedingen van onze partners, als u ermee ingestemd deze te ontvangen), en een e-mail die we u kunnen sturen na het einde van uw verblijf in het etablissement, en waarin u wordt uitgenodigd om onze klantenfeedbackvragenlijst in te vullen.

14. BEWIJSVERDRAG
Het invoeren van de vereiste bankgegevens, evenals het aanvaarden van deze algemene voorwaarden en de voucher of reserveringsaanvraag, vormt een elektronische handtekening die tussen partijen dezelfde waarde heeft als een handgeschreven handtekening. Geautomatiseerde gegevens bewaard in de computersystemen van elloha.com. worden onder redelijke veiligheidsomstandigheden bewaard en beschouwd als bewijs van communicatie, bestellingen en betalingen tussen de partijen. De klant wordt geïnformeerd dat zijn IP-adres wordt geregistreerd op het moment van boeking.

15. OVERMACHT
Onder overmacht wordt verstaan elke gebeurtenis buiten de partijen, die zowel onvoorspelbaar als onoverkomelijk is en die de klant of de vestiging verhindert om alle of een deel van de verplichtingen voorzien in het contract na te komen. Overmacht of toevallige gebeurtenissen worden doorgaans erkend door de jurisprudentie van de Belgische Hoven en Tribunalen.Elke partij kan niet aansprakelijk worden gesteld jegens de andere partij in geval van niet-nakoming van haar verplichtingen als gevolg van een geval van overmacht. Er wordt uitdrukkelijk overeengekomen dat overmacht voor de partijen de uitvoering van hun wederzijdse verplichtingen opschort en dat elke partij de last van de daaruit voortvloeiende kosten draagt.

16. INTEGRAALHEID
Deze Algemene Verkoopvoorwaarden, de verkoopvoorwaarden van het door de klant gereserveerde tarief en de voucher of reserveringsaanvraag geven uitdrukking aan het geheel van de verplichtingen van de partijen. Er kunnen geen door de klant gecommuniceerde algemene of specifieke voorwaarden in deze algemene voorwaarden worden geïntegreerd. De documenten die de contractuele verbintenissen tussen de partijen vormen, zijn, in afnemende volgorde van prioriteit, de voucher of de reserveringsaanvraag (inclusief de bijzondere voorwaarden van het gereserveerde tarief) en deze algemene voorwaarden.In geval van tegenstrijdigheid tussen de reserveringsvoucher en de algemene voorwaarden zijn de bepalingen op de reserveringsvoucher de enige die van toepassing zijn op de verplichting in kwestie. Deze algemene internetverkoopvoorwaarden kunnen door de vestiging te allen tijde worden gewijzigd en/of aangevuld. In dit geval wordt de nieuwe versie van de algemene verkoopvoorwaarden via internet door de vestiging online gezet. Zodra deze online wordt geplaatst, is de nieuwe versie van de algemene verkoopvoorwaarden via internet automatisch van toepassing op alle klanten.

17. GEBRUIK VAN HET HUURGOED
De huurder gebruikt het gehuurde overeenkomstig de bestemming ervan en als een goed vader. Het is verplicht om de maximale geplande capaciteit te respecteren. Elke overtreding van deze clausule kan resulteren in de onmiddellijke beëindiging van dit contract, ten gevolge van de schuld van de huurder, waarbij het huurbedrag definitief verworven blijft door de verhuurder.De klant die voor een bepaalde periode bij een eigenaar reserveert, kan in geen geval aanspraak maken op enig recht om na de geplande periode in het pand te blijven. Overdracht of onderverhuur is verboden.

18. TIJDEN voor aankomst/vertrek
- Aankomsttijd: tussen 17.00 en 21.00 uur
De huurder dient de eigenaar zo spoedig mogelijk op de hoogte te stellen van zijn aankomst- en vertrektijd. Hij moet verschijnen op de aangegeven dag en op het tijdstip vermeld in dit contract. Bij verlate of vertraagde aankomst dient de huurder de eigenaar van de gîte hiervan op de hoogte te stellen.
- Vertrektijd: vóór 10.00 uur
U wordt verzocht de in het contract vastgelegde vertrektijd te respecteren. Houd er rekening mee dat de tijd die u besteedt aan het opruimen vóór de vertrektijd moet gebeuren.

19. OVERDRACHT VAN SLEUTELS
De sleutels van de gîte worden uitsluitend overhandigd aan de persoon die het contract heeft ondertekend.Bij deze gelegenheid leert ze de veiligheidsregels kennen, de werking van de verschillende apparaten (vaatwasser, oven, enz.) en maken we een inventaris van de gîte. De persoon op wiens naam het huurcontract voor de gîte is opgesteld, is verplicht onderstaande voorschriften toe te passen en te handhaven.

20. INVENTARIS — Inventaris van meubilair en uitrusting
Bij aanvang en einde van het verblijf wordt een inventaris van de uitrusting van het gehuurde goed opgemaakt. Deze inventaris moet door beide partijen worden ondertekend om de staat van het gehuurde goed en de uitrusting ervan aan te tonen. De huurder dient de woning terug te geven in de staat waarin hij deze heeft ontvangen. Hij is verantwoordelijk voor eventueel verlies of schade.

21. GEBRUIK VAN GEBOUW EN OMGEVING
De huurder moet het rustige karakter van de lokalen respecteren en deze gebruiken in overeenstemming met het beoogde doel.De huurder verbindt zich ertoe zich respectvol te gedragen tegenover de bewoners en het milieu in het algemeen: fauna, flora, diverse uitrustingen, enz. en een avondklok vanaf 22.00 uur te respecteren.
Het geluidsvolume binnen en buiten het gebouw moet beperkt blijven om de rust van de buurt te respecteren. De huurder zal zelf zorg dragen voor de controle op de incidenten die voortvloeien uit zijn verhuur in de omgeving van de gîte. In geval van een conflict of klacht behoudt de eigenaar zich het recht voor om storende elementen uit de gîte te weren.

22. BEDDENGOED: Het huisje wordt verhuurd met beddengoed (boxsprings en matrassen), dekbedden, kussens, alles conform de aanwezige inventaris. Elke matras is voorzien van een dekmatras en een uitschuifbare hoes die bij vertrek in ieder geval op zijn plaats moet blijven. (Behalve bij een ongeval waarbij het gewassen moet worden). Elk kussen is voorzien van een hoes en waterdichte bescherming die bij vertrek in ieder geval op zijn plaats moet blijven.(Behalve bij een ongeval waarbij het gewassen moet worden).

23. BEDDENGOED :
Het is niet toegestaan om zonder beddengoed direct op de beschermingen te slapen, wij danken u voor uw vriendelijkheid in dit verband. Details over het verplichte huishoudlinnen dat door de huurder moet worden meegenomen, worden bij de boeking doorgegeven en/of voor verhuur verstrekt, met toeslagen op voorafgaand verzoek.
De klant is verplicht dit huishoudlinnen mee te nemen. Tevens is de klant verplicht de matrassen af te dekken met een hoes of laken.
Het gebruik van slaapzakken is niet toegestaan.
Bij gebreke hiervan heeft de eigenaar het recht om de kosten voor het schoonmaken van de aan de klant ter beschikking gestelde matrassen en al het overige beddengoed van de borgsom af te trekken.
Praktische details van beddengoed
U dient elk bed uit te rusten met een hoeslaken dat het tweepersoonsbedmatras 160 x 200 x 25 en het eenpersoonsbed 90 x 200 x 25 omhult, een dekbedovertrek dat het tweepersoonsbeddekbed 240 x 220 omhult eneenpersoonsbed 150 x 200), 1 of 2 kussenslopen, afhankelijk van het bed. Mogelijkheid tot verhuuraanbod, tegen meerprijs op aanvraag.
Als blijkt dat het dekbed als luier wordt gebruikt zonder dat er een hoes bij zit, wordt er € 20,- extra in rekening gebracht voor het schoonmaken van elk dekbed. Sterke vervuiling is de verantwoordelijkheid van de klant.
Indien het beddengoed aan u is verstrekt voor verhuur: uw bedden zijn opgemaakt bij aankomst, u wordt echter gevraagd deze bij vertrek ongedaan te maken en het beddengoed in de daarvoor bestemde zak te doen, waar het 24 uur in quarantaine wordt geplaatst. uur vóór behandeling, controle van het aantal geleverde stukken en wassen op 60°. Als er iets ontbreekt, wordt dit van de huurgarantie afgetrokken.

24. BADLINNEN
Badlinnen dient u zelf mee te nemen of kan op voorafgaand verzoek tegen een toeslag gehuurd worden.
Indien ter verhuur aangeboden, moet het badlinnen bij uw vertrek worden ingeleverd in een daarvoor bestemde tas; het wordt 24 uur in quarantaine geplaatst voordat het wordt behandeld, waarbij het aantal ter beschikking gestelde stukken wordt gecontroleerd en op 60° wordt gewassen. Als er iets ontbreekt, wordt dit van de huurgarantie afgetrokken.

25. KLEINE UITRUSTING DIE DOOR DE HUURDER MOET WORDEN GELEVERD
Het huisje wordt verhuurd met keukenapparatuur, serviesgoed, alles conform aanwezige inventaris.
U dient mee te nemen: theedoeken, vuilniszakken van 25 liter, koffiefilters, sponzen en schoonmaakmiddelen voor de afwas, vaatwastabletten, keukenpapier, toiletpapier, uw wasbare of wegwerpmaskers.

26. VEILIGHEIDSNORMEN
De logies zijn onderworpen aan de normen en voorschriften die gelden voor inrichtingen die voor het publiek toegankelijk zijn.U bent verplicht de capaciteit van elke gîte te respecteren, namelijk maximaal 6 personen en 1 baby. De verdeling van de bedden in de kamers mag niet worden gewijzigd en het is ten strengste verboden om extra bedden te plaatsen.
Nooduitgangen zullen vrijgehouden worden.
Er mogen geen kooktoestellen aan de keuken worden toegevoegd, het gebruik van friteuses en fondueapparatuur is verboden in onze gîtes, er mogen geen extra verwarmingstoestellen aan de kamers worden toegevoegd.
Indien de eigenaar tijdens de huurperiode merkt dat de huurder deze regels heeft overtreden, behoudt de eigenaar zich het recht voor om het verblijf van de betrokken personen te onderbreken door het pand te verlaten, zonder enig verlies. In geval van een ramp zijn de strafrechtelijke en civielrechtelijke gevolgen uitsluitend de verantwoordelijkheid van de huurder.

27. BRANDVEILIGHEID
De lodges zijn uitgerust met een branddetectiesysteem dat een alarm activeert bij aanwezigheid van rook of abnormaal hoge temperaturen. Dit apparaat mag in geen geval op welke wijze dan ook buiten gebruik worden gesteld.De huurder moet de gasten en meer in het bijzonder de ouders van kinderen ervan op de hoogte stellen dat het gebruik zonder geldige reden van de handmatige activeringen in de gemeenschappelijke ruimtes het geluidsalarm activeert en daarom de onmiddellijke evacuatie van het pand veroorzaakt.
In de hal van de Indigo gîte en in de woonkamer van de Royal Blue gîte wordt een brandblusser geplaatst. Alle apparatuur die geraakt wordt en gebruikt wordt buiten de brandprocedure wordt gerapporteerd. De kosten voor het herstellen van de service zijn voor rekening van de huurder.
Procedure bij brandalarm :
1) Evacueer het huisje onmiddellijk via de voordeuren.
2) Bel indien nodig de eigenaar op +3261266595 of +32494844481 en/of de brandweer op 112 .
3) Verzamel buiten op de parkeerplaats.
4) Zorg ervoor dat iedereen weg is. Tel de gasten.
5) Gebruik de brandblussers die in elke gîte tot uw beschikking staan.

28. NIET ROKEN
De klant verplicht zich ertoe het rookverbod in de vakantiewoning voor alle personen die in de vakantiewoning verblijven te respecteren en te handhaven. Iedere door muren van de omgeving geïsoleerde ruimte, voorzien van een plafond of vals plafond, wordt beschouwd als het interieur van de vakantiewoning. Indien dit rookverbod binnen de gîte niet wordt nageleefd, worden kosten voor het schoonmaken of vervangen van met tabak verontreinigde apparatuur in rekening gebracht. (Meubelstoffen (banken, gordijnen, gordijnen).

29. DIEREN
Huisdieren zijn niet toegestaan in de gîtes en strekken zich uit over het gehele terrein van de ter beschikking gestelde accommodatie, inclusief de tuinen en bijgebouwen, met uitzondering van een blindengeleidehond als deze een persoon met een visuele beperking begeleidt. Buiten dient de geleidehond aangelijnd te zijn en eventuele uitwerpselen worden opgevangen.

30. MEUBILAIR - UITRUSTING
Het meubilair, de tafels en de stoelen die zich in de gîte bevinden, mogen niet naar buiten worden gebracht. Hiervoor zijn tuinkamers voorzien. Beschadigde of defecte apparatuur moet worden gemeld en het bedrag van de vervangingswaarde van deze apparatuur wordt ingehouden op de borg. In geval van breuk (met name vaatwerk) zal de eigenaar van de borgsom het bedrag van de vervangingswaarde van het genoemde materiaal inhouden.

31. DECORATIE
De huurder kan de inrichting van de gîte niet wijzigen; er is geen enkele bevestiging aan de muren toegestaan met behulp van spijkers, schroeven, punaises, plakband en dergelijke.

32. TUINMEUBILAIR
Buiten staan een buitentafel en stoelen tot uw beschikking, evenals een parasol in elke gîte. Na elk gebruik dient de parasol gesloten en naar binnen gebracht te worden.
Er zijn ook ligstoelen beschikbaar. Berg deze na gebruik op en zorg ervoor dat u bij regengevaar de kussens verwijdert en teruglegt in de daarvoor bestemde tuinbak. Zorg ervoor dat u ze in goede staat bewaart en bewaar ze schoon op de plek waar u ze heeft gevonden.

33. GEBRUIK VAN DE KEUKEN :
Wij vragen u de volgende bepalingen te respecteren:
- Neem alleen gezonde en schone producten mee in de keuken.
- Bewaar alleen etenswaren in de keuken.
- Gebruik keukenapparatuur en serviesgoed alleen voor voedingsdoeleinden en op een goede manier.
- Gebruik de vaatwasser spaarzaam, dat wil zeggen wanneer deze vol is, op een wasprogramma van 60° om de hygiëne te garanderen.
- Maak op het einde van uw verblijf alle gebruikte apparatuur goed schoon, zonder de oven, de kookplaat, de koelkast, de magnetron, pannen, enz. te vergeten.
Indien deze schoonmaak niet correct gebeurt, wordt de tijd die nodig is om alles weer in orde te brengen, extra aangerekend aan een tarief van € 15,00/uur werk.
- Neem ook al uw eten terug en leeg de bakken, met respect voor de selectieve sortering.

34. SANITAIR
Behalve toiletpapier mag er niets anders in de toiletpot worden gegooid.
Doekjes van welke aard dan ook, luiers, tampons, maandverband, wattenbolletjes dienen vooraf in de van vuilniszakken voorziene vuilnisbakken te worden gedeponeerd en onder geen beding in de toiletpot. Zorg ervoor dat u de prullenbak leegmaakt voordat u vertrekt.
Bij een verstopping van het sanitaire systeem, door kwade bedoelingen, zal de huurder aansprakelijk worden gesteld.

35. VERWARMING/ELEKTRICITEIT/WATER
In de vorm van arrangementen zijn de kosten bij de huurprijs inbegrepen. Na gebruik graag de ramen en radiatoren sluiten.
Laat het licht niet onnodig branden en matig de waterstroom tijdens het douchen.
De vloerverwarming wordt door een externe sonde automatisch op 20° ingesteld en de instelling kan onder geen enkele omstandigheid worden gewijzigd.
Gebruik van de pleasure pelletkachel: volg de gebruiksaanwijzing die bij aankomst wordt verstrekt. De zakken pellets worden bij vertrek ter plaatse afgerekend op basis van verbruik en tegen de marktprijs.

36. BARBECUE
In het droge seizoen zijn de gevaren van brand aanwezig. Let op barbecue-gloeiende kolen: bij gebruik moet er een watersproeier in de buurt van de haard aanwezig zijn.
Bij winderig weer geen barbecue gebruiken.

37. INTERNETTOEGANG EN GEBRUIKSBEPERKINGEN
Klanten hebben gratis toegang tot de wifi-verbinding van de eigenaar zonder directe vergoeding te betalen.U verbindt zich ertoe deze verbinding daarna niet meer te gebruiken, noch de toegangscodes aan wie dan ook door te geven of mee te delen. Toegang is alleen mogelijk in gebieden waar wifi aanwezig is.
U verklaart op erewoord dat u de verbinding niet zult gebruiken voor activiteiten of doeleinden die verwerpelijk of immoreel zijn of aanleiding kunnen geven tot onze aansprakelijkheid: in het bijzonder het verzenden, ontvangen of openen van illegale inhoud onder de Belgische wetgeving. In het bijzonder als het gaat om de regels op het gebied van intellectueel eigendom en cybercriminaliteit. Het gebruik van peer-to-peer-software is ten strengste verboden. In geval van een geschil of onderzoek kunnen wij uw persoonlijke gegevens doorgeven aan de bevoegde personen, waarmee u hierbij akkoord gaat.

38. STORING EN STORING
Bij pech kunt u contact opnemen met de eigenaar. Deze beslist samen met de huurder welke actie te ondernemen en zal zijn best doen om de situatie zo snel mogelijk te verhelpen.In geen geval kan de huurder een vergoeding vragen voor het oplossen van problemen of reparaties die hij of zij alleen heeft geïnitieerd.

39. BEGINNEN MET REINIGING
De schoonmaak wordt automatisch aan de klant gefactureerd en wordt door de eigenaar verzorgd, maar u moet vóór uw vertrek bepaalde stappen voltooien, namelijk de zaken in orde maken :
In de keuken :
- Doe de afwas
- Maak de koelkasten leeg, was de binnen- en buitenmuren
- Neem uw ongebruikte etenswaren terug
- Reinig kooktoestellen, kookplaat, oveninterieur en magnetron.
- Schone tafels, werkbladen, placemats.
- Berg apparatuur op in de keuken
- Leeg het afval en de gebruikte flessen in de daarvoor bestemde containers en respecteer de selectieve sortering.
- Geef de bezem over de vloer.
- Verwijder hardnekkige vlekken op de vloer (wijn, eten)
In de slaapkamers, badkamer en toiletten:
- Leeg alle vuilnisbakken in badkamers en toiletten en respecteer de selectieve sortering.
- Indien wij u voorzien hebben van beddengoed, dient u de bedden uit te pakken en de hoeslakens, dekbedovertrekken en kussenslopen in de daarvoor bestemde tas te doen.
- Als wij u huishoudlinnen ter beschikking hebben gesteld: namelijk badhanddoeken, handdoeken, gastendoekjes, washandjes en keukendoeken in de daarvoor bestemde tas.
Let op: controleer of het aantal verstrekte beddengoed- en huishoudlinnen bij aankomst gelijk is aan het aantal bij vertrek. Als gevolg van de pandemie en het potentiële besmettingsrisico kan de vuile was niet eerder dan 24 uur in quarantaine worden behandeld en kunnen we daarom bij uw vertrek niet controleren hoeveel artikelen er zijn geretourneerd. Mocht er tijdens de wascontrole een onderdeel ontbreken, dan worden de kosten voor het vervangen van dit onderdeel in mindering gebracht op de huurgarantie.
Buiten :
- Maak de asbakken leeg,
- Maak de barbecue leeg en maak de plek waar je eventueel een barbecue hebt gemaakt schoon.
- Veeg indien nodig het terras, verzamel papieren, ballonpeuken en ander afval uit de omgeving.
- Vervang het tuinmeubilair, ligstoelen, kussens en parasol.

40. PARKEREN
Auto's moeten parkeren op de parkeerplaatsen vóór de gîte voor de Royal Blue-gîte en aan de linkerkant van het gebouw voor de Indigo-gîte, plaatsen aangegeven met borden, waarbij u erop moet letten dat u de steeg, die een openbare doorgang is, niet blokkeert.

41. HUISHOUDELIJK AFVAL - VERPLICHTE AFVALSORTERING
Het sorteren van afval is verplicht, in elke gîte is een toelichtingsblad aanwezig.
Voor de indigo gîte: in de garage worden een duobak en selectieve sorteerzakken geplaatst, evenals 2 containers; één voor papieren en één voor glazen containers.
Voor de Royal Blue-lodge:een duobak en selectieve sorteerzakken worden buiten bij de ingang geplaatst, 2 containers staan in een kleine kamer in de gîte; één voor papieren en één voor glazen containers.

42. VERLIES VAN SLEUTELS
Bij verlies van de bij aankomst afgegeven sleutels wordt € 25,00 in rekening gebracht.

43. VERANTWOORDELIJKHEDEN – VERZEKERING :
De huurder bewoont het pand als een goede vader. Hij neemt de verantwoordelijkheid op zich voor het gehuurde goed, de uitrusting en de grond die hem ter beschikking worden gesteld. Hij vergoedt de verhuurder alle kosten die hierdoor ontstaan en verbindt zich ertoe eventuele schade te melden. Door het huren van de woonruimte is de huurder wettelijk verplicht deze terug te geven in de staat waarin hij deze heeft ontvangen, ook in geval van brand (art. 1732, 1733 en 1735 BW).Indien van toepassing (zie bijzondere clausules) laat de huurder zijn huuraansprakelijkheid gedekt door een BRANDverzekering van het type GLOBAL, zowel voor het huurrisico (het gebouw) als voor de hem ter beschikking gestelde inboedel (meubilair, enz.). Deze risico's kunnen worden gedekt door de 'resort'-uitbreiding van de BRANDverzekeringspolis van de huurder. De huurder wordt verzocht contact op te nemen met zijn verzekeraar om zijn contract te controleren.

44. TOEZICHT OP KINDEREN :
Kinderen die opgroeien op het terrein vallen uitsluitend onder de verantwoordelijkheid van hun ouders. Dank aan de ouders voor het toezicht en toezicht op hun kind(eren), vooral in de speelruimte. Besteed bijzondere aandacht aan het respect voor meubilair, sanitaire voorzieningen en het hele gebouw, evenals tuinmeubilair en buitenuitrusting.

45. DIEFSTAL EN ONGEVAL :
De eigenaar wijst alle verantwoordelijkheid af in geval van lichamelijk letsel, in geval van diefstal en/of schade aan eigendommen van de huurder en zijn gasten, inclusief de voertuigen die op de parkeerplaats geparkeerd staan.

46. NOODGEVALLEN:
In geval van nood: tel. aan eigenaren: +32 494/84.44.81 of +32 479182685
Medische noodgevallen of brandweerlieden bellen 112.
Een tafel bij de ingang van elke gîte vermeldt alle belangrijke nummers en adressen in de regio .

47. ANNULERING – VOORTIJDIG VERTREK :
Door een reservering te maken bij een etablissement, erkent u dat u het annulerings- en no-showbeleid van het etablissement heeft gelezen en geaccepteerd, evenals eventuele aanvullende voorwaarden van het etablissement die van toepassing kunnen zijn op uw reservering of tijdens uw verblijf, inclusief inbegrepen voor de diensten door de vestiging aangeboden en/of aangeboden producten. Hieronder vindt u de algemene annulerings- en no-showvoorwaarden die specifiek zijn voor elke vestiging; ze worden er ook aan herinnerd tijdens het boekingsproces en in de boekingsbevestiging. Houd er rekening mee dat sommige tarieven of speciale aanbiedingen geen annulering of wijziging van de reservering toestaan. U wordt daarom uitgenodigd om de voorwaarden van onze vestiging te lezen voordat u uw reservering maakt.Reserveringen waarvoor een aanbetaling of vooruitbetaling (geheel of gedeeltelijk) vereist is, kunnen worden geannuleerd (zonder voorafgaande waarschuwing of ingebrekestelling) als het (de) gevraagde bedrag(en) (of saldi) niet volledig is ontvangen op de overeengekomen betalingsdatum, afhankelijk van de betalingsvoorwaarden van de vestiging en de bijbehorende reservering.
U wordt verantwoordelijk geacht voor eventuele laattijdige betalingen, onjuiste bank-, creditcard- of debetkaartgegevens, ongeldige creditcards/betaalkaarten of onvoldoende saldo en heeft geen recht op enige terugbetaling van een vooruitbetaling (niet-restitueerbaar), tenzij anders vermeld in de documentatie van de accommodatie ( vooruitbetalings- en annuleringsvoorwaarden.
Als u uw reservering wilt wijzigen of annuleren, verwijzen wij u naar de bevestigingsmail en volgt u de instructies daarin. Houd er rekening mee dat voor elke annulering kosten in rekening kunnen worden gebracht in overeenstemming met het annulerings-, (vooruit)betalings- en no-showbeleid van de accommodatie. (vooraf)betaalde bedragen kunnen mogelijk niet worden gerestitueerd.Wij raden u aan deze annulerings-, (vooruit)betalings- en no-showvoorwaarden zorgvuldig door te lezen voordat u uw reservering maakt en eventuele toekomstige betalingen binnen de overeengekomen termijnen voor de reservering te doen.
De klant kan zijn reservering tot 30 dagen voor aankomst kosteloos annuleren. Bij annulering binnen 30 dagen na aankomst is de klant verplicht het volledige bedrag te betalen.
Als de annulering de schuld is van de verhuurder, kan deze de huurder een accommodatie van dezelfde of hogere kwaliteit aanbieden tegen de prijs van zijn reservering. Bij ontstentenis van een dergelijk voorstel of bij weigering door de huurder, moet de verhuurder aan de huurder de betaalde waarborgsom terugbetalen, evenals het saldo van de prijs van het verblijf indien deze reeds betaald is, en hem eveneens een vergoeding betalen gelijk aan 20% van de prijs van het verblijf. In geval van overmacht is er echter geen schadevergoeding verschuldigd.
Indien de huurder niet verschijnt binnen de 24 uur na de aankomstdatum vermeld in het contract, vervalt het contract automatisch, het bedrag van het verblijf blijft bij de verhuurder, de verhuurder kan over zijn eigendom beschikken.
Het voortijdig vertrek van de huurder, wat de reden ook is, heeft geen enkele terugbetaling, zelfs niet gedeeltelijk, van de prijs van het verblijf tot gevolg.

48. SOLIDARITEIT
De verplichtingen uit het huurcontract zijn ondeelbaar en verbonden met de huurder, zijn erfgenamen of rechtverkrijgenden, in welke hoedanigheid dan ook.

49. GESCHILLEN
De eigenaar behoudt zich het absolute recht voor om, zonder opzegtermijn of schadevergoeding, elk contract waarvan het voorwerp of de oorzaak onverenigbaar blijkt met de bestemming van het pand, te beëindigen. De eigenaar is vrijgesteld van elke aansprakelijkheid bij de gedeeltelijke of volledige uitvoering van het contract die voortvloeit uit een toevallige gebeurtenis veroorzaakt door een derde partij of uit overmacht (slecht weer, natuurrampen, brand, waterschade, andere rampen of ernstige verboden, aanvallen, administratieve sluiting, enz.). Elke naar behoren gemotiveerde klacht met betrekking tot een verblijf moet worden gericht aan de eigenaar.
Op deze Algemene Verkoopvoorwaarden is het recht van het land van vestiging van toepassing, zonder enige dwingende beschermingsbepalingen in de weg te staan die van toepassing kunnen zijn in het land waar de consument woonachtig is.
Bij gebrek aan overeenstemming tussen de partijen zullen zij hun klachten voorleggen aan het secretariaat van het Gîtes de Wallonie, dat zal proberen een minnelijke oplossing voor te stellen. Bij gebreke daarvan zijn enkel de rechtbanken van het gerechtelijk arrondissement van de plaats waar het gebouw gelegen is bevoegd.
© Fédération des Gîtes de Wallonie vzw – Prins van Luiklaan, 21/1 – 5100 Namen –
+32 (0) 81 311 800 – https://www.gitesdewallonie.be

Belangrijke informatie en hygiëneregels voor Myosotis Post Covid-19:
Gezondheidsveiligheid : Uw gezondheid blijft onze prioriteit, wij nemen de nodige hygiënemaatregelen om u in de best mogelijke veiligheid te verwelkomen. Netheid is en blijft voor ons altijd het essentiële criterium.Maar het is nog belangrijker omdat we er allemaal naar streven de verspreiding van Covid-19 terug te dringen.
Barrièregebaren: Wij respecteren de regels van social distancing en ontvangen u op minimaal 1,50 meter afstand. Wij dragen een mondkapje en handschoenen om u te verwelkomen. Uw gedesinfecteerde sleutels worden op een dienblad overhandigd, in elke gîte is een dispenser voor hydroalcoholische gel aanwezig. U wordt zorgvuldig uitgenodigd om met uw persoonlijke wasbare masker te komen.
Aankomst en vertrek : in onderling overleg worden er tijdstippen vastgesteld voor uw aankomst (tussen 17.00 – 21.00 uur) en voor uw vertrek (tussen 8.00 en 10.00 uur) om het contact zoveel mogelijk te beperken.
Inchecken : uw contactgegevens worden bij aankomst geregistreerd en gedurende 14 dagen na vertrek bewaard om, indien nodig, eventuele daaropvolgende contacttracering te vergemakkelijken in het kader van de traceerbaarheid uitgevoerd door de bevoegde autoriteiten. In overeenstemming met de AVG kunnen deze gegevens alleen dit doel dienen;tenzij uitdrukkelijk een ander gebruik is overeengekomen. Klanten die weigeren, wordt de toegang tot onze accommodatie geweigerd.
De huurwaarborg of waarborgsom: wij vermijden betaling in contanten, de huurwaarborg van € 180,00/gîte dient betaald te worden per bankoverschrijving minimaal 14 dagen voor uw aankomst of via Payconiq-overschrijving bij aankomst, deze wordt u terugbetaald binnen de 7 dagen na uw aankomst vertrek via overboeking, onder aftrek van eventuele schade aangetroffen in de accommodatie.
Als u een reiziger bent die mogelijk getroffen is door COVID-19 , luchtwegklachten heeft of in de 14 dagen voorafgaand aan uw verblijf in Les Myosotis contact heeft gehad met een persoon met Covid-19, moet u uw verblijf uitstellen.
Indien een persoon bij aankomst gezondheidsproblemen vertoont die wijzen op COVID-19 , zullen wij hem helaas de toegang tot onze accommodatie moeten weigeren.
Schoonmaak :de schoonmaakoptie is bij Les Myosotis verplicht geworden en wordt automatisch gefactureerd. Een intensievere schoonmaak zal door ons worden uitgevoerd. Woonruimtes, slaapkamers en badkamers worden minimaal 20 minuten geventileerd en vervolgens schoongemaakt met water en zeep. Desinfectie van oppervlakken (tafel, nachtkastje, deurklink, toiletbril, vloer, leuning, kleine apparatuur gebruikt als afstandsbediening, broodrooster, soepmixer, enz.) met water dat 1% bleekmiddel bevat of een alcoholoplossing van 70%.
Bed- en badlinnen: Wij adviseren u zelf bed- en badlinnen mee te nemen.
Indien verhuur met toeslag voorzien: bij aankomst zijn uw bedden opgemaakt, maar bij vertrek wordt u gevraagd de bedden op te maken en het linnengoed in een daarvoor bestemde zak te doen. Wasserij: het wassen van huishoudlinnen gebeurt in wascycli op minimaal 60°, het drogen buiten of in de droger en het strijken gebeurt thuis.
Serviesgoed en bestek : tijdens uw verblijf wordt u gevraagd om de cycli in de vaatwasser te wassen op minimaal 60°.
Documentatie, brochures, boeken, bordspellen, tafeldecoratie, kruidenpotjes: zijn op advies van het Ministerie van Volksgezondheid uit onze accommodatie verwijderd. Adressen, informatie en activiteiten in de regio vind je: https://www.les-myosotis.be

Onze gasten vormen een integraal onderdeel van ons gezondheidsbeleid : er worden maximale voorzorgsmaatregelen genomen voor de veiligheid van onze reizigers, en omgekeerd vragen we iedereen om ons te helpen een gezonde omgeving te behouden voor u en voor degenen die volgen.
Deze regels, gebaseerd op de richtlijnen aanbevolen door het National Health Office, zullen waarschijnlijk veranderen afhankelijk van de evolutie van de pandemie en waaraan we ons zullen moeten onderwerpen voor het welzijn van iedereen.

Terwijl we zorgen voor een rustgevende sfeer die bevorderlijk is voor ontspanning, rust en uw welzijn,

Béa en Alin hebben alle nodige maatregelen genomen om de verspreiding van Covid19 tegen te gaan.

Uw gastheren, ondanks alle zorg die is besteed aan de bestrijding van het virus,

kan niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele besmettingen die buiten hun macht liggen.

Bedankt voor uw medewerking en uitstekend verblijf in Les Myosotis.